Polityka jakości

Polityka Jakości Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu
świadczy usługi medyczne w zakresie:

  • orzecznictwa w chorobach zawodowych,
  • medycyny pracy,
  • profilaktyki i ochrony zdrowia,
  • ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, w tym:
  • alergologii,
  • kardiologii,
  • dermatologii i wenerologii,
  • neurologii,
  • gruźlicy i chorób płuc,
  • okulistyki,
  • otolaryngologii,
  • audiologii i foniatrii,
  • logopedii
  • oraz rehabilitacji leczniczej,
  • podstawowej opieki zdrowotnej,
  • medycyny tropikalnej i medycyny podróży.

Ośrodek nadzoruje i szkoli kadry medyczne zgodnie ze Statutem, obowiązującymi przepisami
prawa i oczekiwaniami pacjentów.
Celami jakościowymi naszej działalności są:

  • poprawa standardów oferowanych usług medycznych,
  • poszerzanie zakresu świadczeń medycznych,
  • podnoszenie satysfakcji pacjentów,
  • poprawa warunków pracy personelu.

Realizacja celów następuje poprzez:

  • stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników,
  • zakupy nowoczesnej aparatury medycznej,
  • modernizację bazy lokalowej ośrodka,
  • badania satysfakcji pacjentów i pracowników,
  • zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania na rzecz rozwoju ośrodka,
  • rozbudzenie świadomości pracowników w odniesieniu do odpowiedzialności za jakość i wzmocnienie ich poczucia identyfikacji z firmą.

Dyrekcja ośrodka dokonuje okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania jakością, weryfikuje politykę jakości, dostosowując ją do zmieniających się warunków. Polityka jakości jest znana pracownikom i podana do wiadomości pacjentom ośrodka. Dyrekcja ośrodka zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji polityki jakości. Dyrektor WOMP