Polityka jakości
Polityka jakości
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu świadczy usługi medyczne w zakresie: orzecznictwa w chorobach zawodowych, medycyny pracy, profilaktyki i promocji zdrowia, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, w tym: alergologii, kardiologii, dermatologii i wenerologii, neurologii, gruźlicy i chorób płuc, okulistyki, otolaryngologii, audiologii i foniatrii, logopedii oraz rehabilitacji leczniczej, podstawowej opieki zdrowotnej. Ośrodek nadzoruje i szkoli kadry medyczne zgodnie ze Statutem, obowiązującymi przepisami prawa i oczekiwaniami pacjentów.
Celami jakościowymi naszej działalności są:
- doskonalenie jakości oferowanych usług medycznych,
- podnoszenie satysfakcji pacjentów i klientów,
- poprawa warunków pracy personelu.
Realizacja celów następuje poprzez:
- ustawiczne podnoszenie kwalifikacji i kompetencji zawodowych pracowników,
- dbałość o wyposażenie w nowoczesny sprzęt i aparaturę medyczną,
- stałe rozpoznawanie oczekiwań pacjentów i klientów,
- zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania na rzecz rozwoju ośrodka,
- rozbudzenie świadomości pracowników w odniesieniu do odpowiedzialności za jakość i wzmocnienie ich poczucia identyfikacji z firmą.
Dyrekcja ośrodka dokonuje okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania jakością, weryfikuje politykę jakości, dostosowując ją do zmieniających się warunków.
Polityka jakości jest znana pracownikom i podana do wiadomości pacjentom ośrodka poprzez wywieszenie jej w miejscach ogólnie dostępnych i stronach internetowych.
Dyrekcja ośrodka zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji polityki jakości.
- wytworzono: przez: Bożena Wolińska
- opublikowano: 03/12/2020 - 18:26 przez: admin
- zmodyfikowano: 25/06/2024 - 14:08 przez: Bożena Wolińska
- podmiot udostępniający: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu