Polityka jakości

Polityka jakości 

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu świadczy usługi medyczne w zakresie: orzecznictwa w chorobach zawodowych, medycyny pracy, profilaktyki i promocji zdrowia, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, w tym: alergologii, kardiologii, dermatologii i wenerologii, neurologii, gruźlicy i chorób płuc, okulistyki, otolaryngologii, audiologii i foniatrii, logopedii oraz rehabilitacji leczniczej, podstawowej opieki zdrowotnej. Ośrodek nadzoruje i szkoli kadry medyczne zgodnie ze Statutem, obowiązującymi przepisami prawa i oczekiwaniami pacjentów.

Celami jakościowymi naszej działalności są:

  • doskonalenie jakości oferowanych usług medycznych,
  • podnoszenie satysfakcji pacjentów i klientów,
  • poprawa warunków pracy personelu.

Realizacja celów następuje poprzez:

  • ustawiczne podnoszenie kwalifikacji i kompetencji zawodowych pracowników,
  • dbałość o wyposażenie w nowoczesny sprzęt i  aparaturę medyczną,
  • stałe rozpoznawanie oczekiwań pacjentów i klientów,
  • zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania na rzecz rozwoju  ośrodka,
  • rozbudzenie świadomości pracowników w odniesieniu do odpowiedzialności za jakość i wzmocnienie ich poczucia identyfikacji z firmą.

Dyrekcja ośrodka dokonuje okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania jakością, weryfikuje politykę jakości, dostosowując ją do zmieniających się warunków.

Polityka jakości jest znana pracownikom i podana do wiadomości pacjentom ośrodka poprzez wywieszenie jej w miejscach ogólnie dostępnych i stronach internetowych.

Dyrekcja ośrodka zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji polityki jakości.

 

  • wytworzono: przez: Bożena Wolińska
  • opublikowano: 03/12/2020 - 18:26 przez: admin
  • zmodyfikowano: 25/06/2024 - 14:08 przez: Bożena Wolińska
  • podmiot udostępniający: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu