Subskrypcja
Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać informacje z naszego serwisu.

 
Polityka jakości

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu świadczy usługi medyczne w zakresie: orzecznictwa w chorobach zawodowych, profilaktyki i ochrony zdrowia, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, rehabilitacji, podstawowej opieki zdrowotnej oraz nadzoru i szkoleń kadry medycznej zgodnie ze Statutem, obowiązującymi przepisami prawa i oczekiwaniami pacjentów. Celami jakościowymi naszej działalności są: • poprawa standardów oferowanych usług medycznych, • poszerzanie zakresu świadczeń medycznych, • podnoszenie satysfakcji pacjentów, • poprawa warunków pracy personelu. Realizacja celów następuje poprzez: • stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników, • zakupy nowoczesnej aparatury medycznej, • modernizację bazy lokalowej ośrodka, • badania satysfakcji pacjentów i pracowników, • zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania na rzecz rozwoju ośrodka, • rozbudzenie świadomości pracowników w odniesieniu do odpowiedzialności za jakość i wzmocnienie ich poczucia identyfikacji z firmą. Dyrekcja ośrodka dokonuje okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania jakością, weryfikuje politykę jakości, dostosowując ją do zmieniających się warunków. Polityka jakości jest znana pracownikom i podana do wiadomości pacjentom ośrodka. Dyrekcja ośrodka zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji polityki jakości. Dyrektor WOMP
Aktualności
Informacja dla lekarzy badających kierowców
W związku z zaobserwowanymi rozbieżnościami w wypełnianiu wystawianych przez Państwa orzeczeń o zdolności do kierowania pojazdami informuję, że po wykonaniu badania należy wskazać brak bądź istnienie przeciwskazań zdrowotnych poprzez umieszczenie znaku X w odpowiednim polu

BIP


 
Podstrony:  1  2 

 Foto
 
 

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych. Więcej informacji w polityce prywatności.