Polityka jakości
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu świadczy usługi medyczne w zakresie: orzecznictwa w chorobach zawodowych, profilaktyki i ochrony zdrowia, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, rehabilitacji, podstawowej opieki zdrowotnej oraz nadzoru i szkoleń kadry medycznej zgodnie ze Statutem, obowiązującymi przepisami prawa i oczekiwaniami pacjentów.
Celami jakościowymi naszej działalności są:
• poprawa standardów oferowanych usług medycznych,
• poszerzanie zakresu świadczeń medycznych,
• podnoszenie satysfakcji pacjentów,
• poprawa warunków pracy personelu.
Realizacja celów następuje poprzez:
• stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników,
• zakupy nowoczesnej aparatury medycznej,
• modernizację bazy lokalowej ośrodka,
• badania satysfakcji pacjentów i pracowników,
• zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania na rzecz rozwoju ośrodka,
• rozbudzenie świadomości pracowników w odniesieniu do odpowiedzialności za jakość i wzmocnienie ich poczucia identyfikacji z firmą.
Dyrekcja ośrodka dokonuje okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania jakością, weryfikuje politykę jakości, dostosowując ją do zmieniających się warunków.
Polityka jakości jest znana pracownikom i podana do wiadomości pacjentom ośrodka.
Dyrekcja ośrodka zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji polityki jakości.
Dyrektor WOMP
|