Subskrypcja
Wpisz swój adres e-mail aby otrzymywać informacje z naszego serwisu.

 
Polityka jakości

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu świadczy usługi medyczne w zakresie: orzecznictwa w chorobach zawodowych, profilaktyki i ochrony zdrowia, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, rehabilitacji, podstawowej opieki zdrowotnej oraz nadzoru i szkoleń kadry medycznej zgodnie ze Statutem, obowiązującymi przepisami prawa i oczekiwaniami pacjentów. Celami jakościowymi naszej działalności są: • poprawa standardów oferowanych usług medycznych, • poszerzanie zakresu świadczeń medycznych, • podnoszenie satysfakcji pacjentów, • poprawa warunków pracy personelu. Realizacja celów następuje poprzez: • stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników, • zakupy nowoczesnej aparatury medycznej, • modernizację bazy lokalowej ośrodka, • badania satysfakcji pacjentów i pracowników, • zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania na rzecz rozwoju ośrodka, • rozbudzenie świadomości pracowników w odniesieniu do odpowiedzialności za jakość i wzmocnienie ich poczucia identyfikacji z firmą. Dyrekcja ośrodka dokonuje okresowych przeglądów funkcjonowania systemu zarządzania jakością, weryfikuje politykę jakości, dostosowując ją do zmieniających się warunków. Polityka jakości jest znana pracownikom i podana do wiadomości pacjentom ośrodka. Dyrekcja ośrodka zobowiązuje się do zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do realizacji polityki jakości. Dyrektor WOMP
Aktualności
Sprawozdania za 2017r. dla lekarzy profilaktyków
MZ-35A i MZ-35B

Elektroniczna rejestracja pacjentów

Rezygnujesz z umówionej wizyty u lekarza napisz emaila: rezygnacja@womp.opole.pl
W celu rezygnacji z umówionej wizyty lekarskiej napisz na adres rezygnacja@womp.opole.pl  podając swoje imię i nazwisko oraz datę umówionej wizyty.

 
Podstrony:  1  2 

 Foto
 
 

Witryna wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies) w celach sesyjnych oraz statystycznych. Więcej informacji w polityce prywatności.